piątek, 12 sierpnia 2011

Wear Me, Your Jeans!

Jeans jest najbardziej spopularyzowaną tkaniną na świecie i każdy się ze mną zgodzi. Jest nie tylko bardzo uniwersalny, ale również wygodny. Ma tyle wcieleń i odmian, że nie sposób zliczyć. Aktualnie najmodniejsze to te surowe, nie wykończone-które wyglądają, jakby były świeżo skrojone i uszyte. Dodatkowo wszelkie inspiracje latami 70tymi będące jednym z najsilniejszych trendów na sezon AW11-12 również dotyczy wyrobów jeansowych. Koszule, kamizelki, kurtki, płaszcze i oczywiście spodnie. Zestawy od góry do dołu w jeansie, to super look, zwłaszcza jeśli ubrania mają różne odcienie niebieskości, bo zapomniałem dodać- o czym też wszyscy wiedzą, najbardziej znany jeans ma kolor niebieski, każdy odcień niebieskiego. Ja wybrałem jasną koszulę jeansową w ciepłym odcieniu niebieskiego, a do tego bardzo dopasowane spodnie- skinny jeans, w ciemniejszym kolorze. Do całości pozostało mi jedynie dodać prosty, jasny T-Shirt. Akcesoria również dopasowane- płócienna torba Reserved w kolorze indygo, wykończona brązowymi elementami oraz jasne tenisówki.
Oczywiście pamiętajcie o kolorach- bo prócz niebieskości wśród jeansowych łaszków panują kolory, przeróżne kolooooryy! :)


dzisiejszy Outfit:





rysunkowo mojego autorstwa :)

Jeans Shirt- H&M (second hand)
Skinny Jeans Pants- H&M
Vintage T-Shirt- D&G
Plimsolls- H&M
Woven Bag- Reserved


Jeansowego i przyjemnego długiego weekendu Kochani! :)

XOXO- Gossip Boy, Bollo

2 komentarze:

  1. Bollo masz strasznie krzywe nogi w tych spodniach. Przepraszam, ale to zdecydowanie najgorsze twoje spodnie, które ewidentnie uwypuklają twoje niedoskonałości. Dla mnie- słabo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zoe- nie widać za bardzo na zdjęciach, jak moje nogi naprawdę wyglądają w tych spodniach. Dla mnie jest ok.

    OdpowiedzUsuń