poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Art In Tricity

W dzisiejszym poście postanowiłem zwrócić uwagę na stronę artystyczną Trójmiasta, z którą się zetknąłem w ostatnim czasie. Mijając miejsca publiczne cały czas napotykamy przejawy artyzmu i nawet nie przyjdzie nam do głowy, że autorzy tych dzieł są w naszym otoczeniu! Ja się o tym przekonałem. Z pewnością kojarzycie banery reklamowe Tyskiego, które zapraszają na tegoroczny Jarmark Św. Dominika? Na plakatach widnieją cyfry 751 ujęte w nowoczesny, artystyczny sposób- połowa cyfr jest pikselowa, a druga tradycyjna, czcionką gotycką(jeśli się nie mylę). Autorem tego pomysłu jest Sebastian Tkaczyk, młody grafik, który ukończył niedawno ASP w Gdańsku. Jest to część jego pracy dyplomowej. Wczorajszego wieczoru gościłem na imprezie urodzinowej  młodej projektantki biżuterii- Naki. Naki- czyli Natalia Kinda, tworzy ciekawe i oryginalne formy biżuteryjne, jak sama skromnie mówi, nie potrafi się reklamować ale jej projekty mówią same za siebie :)
Jej najnowsze projekty- które mnie wręcz zachwyciły to sygnety i broszki. Na imprezie nie zabrakło fanek, które przyszły ozdobione cackami od Naki! Moją uwagę przykuły sygnety z hasłem HOT i literą K. Mam chrapkę na taki sygnecik... :D Zapraszam na bloga Natali, gdzie znajdziecie więcej info o jej dziełach- NAKI. Korzystając z t ej okazji, pochwalę się, że Naki otrzymała ode mnie w prezencie specialnie przygotowaną dla niej torbę z mojej najnowszej kolekcji zajaczkowski.design (foto poniżej). Wracając z imprezy w końcu mogłem się przyjrzeć najnowszemu muralowi w tunelu SKMki we Wrzeszczu. Są totalnie odjechane i zachwycająco precyzyjne. Kolory i formy- super. Murale powstały na początku lipca tego roku. Autorów nie znam, ale chylę czoła! :)
Na koniec chciałbym również zwrócić uwagę na artystki z Trójmiasta, które zajmują się niedocenioną już stroną mody- a mianowicie nakryciami głowy. Duet Shumik 100% to dwie zakręcone dziewczyny Ania i Karina, które nie boją się wprowadzać w życie swoich szalonych pomysłów. Ich ostatni pokaz podczas Sopot Fashion Days zrobił furorę. Dziewczyny stawiają głównie na kolor- za to je uwielbiam. Hmm... swoją drogą, już za chwilę trzeba będzie rozejrzeć się za fajną czapką na zimę- domyślacie się, gdzie się zgłoszę! :) Zapraszam do polubienia Shumik 100% na facebooku!


foto:
Tyskie- baner reklamujący Jarmark i dzieło Sebastiana Tkaczyka :)


Sygnety od NAKI:

K jest HOT! 



Gwiazda wieczoru- Naki z torbą zajaczkowski.design w tle :)
 Naki ma tyle zamówień, że nawet w dzień swoich urodzin musiała odbierać telefony :)

Gdańsk Wrzeszcz- tunel SKM






Lipiec 2011- prace przy tworzeniu tych fascynujących murali
wieczorwybrzeza.pl

Shumik100% podczas Sopot Fashion Days- bajeczne kolory!

Jest tyle sztuki dookoła, Kochani! Wystarczy się rozejrzeć- i to za darmo! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz