wtorek, 26 lipca 2011

Greener Green

W moim następnym poście chcę Wam pokazać moją małą obsesję kolorem zielonym. Zainspirowałem się macro trendem, który obowiązywać będzie w sezonie Wiosna/Lato 2012 (już można zobaczyć w męskich kolekcjach na ten sezon z Paryża i Mediolanu np. Burberry, gdzie cała męska kolekcja jest nasycona wpływami afrykańskimi- printy, kolory, aplikacje itd.) Inspirując się tym trendem postawiłem głównie na kolory, ponieważ:
a) uwielbiam kolory i mam ich w szafie za dużo :P
b) nie mam nic z printami afrykańskimi w swojej szafie
c) powinienem wybrać się na zakupy ponieważ(patrz pnkt b. :P)
Połączyłem swoją starą i niedocenianą od dłuższego czasu polówkę D&G (polówka pochodzi z kolekcji SS2005) z pomarańczowym T-shirtem i spodniami z H&Mu, które ostatnio nabyłem. Całość uzupełniłem dodatkami- torbą eco, którą sam zaprojektowałem- zajaczkowski.design( z unikalnym retro printem etnicznym) i tenisówkami z Zary.
Pogoda jest zmienna więc rano ubrałem do tego cienki trencz w popielatym kolorze z Reserved.
Na szczęście jest pora roku, w której królują kolory tylko... Gdzie te afrykańskie upały? ;)


#Eng:
In my next post i want to show You my little obsession with green colour. I was inspired by one of the bigest spring summer 2012 trend -the african trend. I chose only colours from my wardrobe to make african trend because:
a) I love colours (and I have too much of colourful clothes in my wardrobe :P)
b) I have no african patterns on my clothes
c) I will have to go shopping ( see part b! ^^)
I mixed my very old polo shirt by D&G (this polo shirt was from SS 2005 D&G collection by Dolce&Gabbana)
with orange t-shirt old ( as ols as polo) and with my new green trousers from H&M.To complete this outfit, I added new tote bag, my desig- zajaczkowski.design(with african micro print ^^) and dark red plimsolls by Zara. The weather in Tricity is variable all the time so in the morning I was wearing thin trench by Reserved in neutral colour.

Fortunatly we have the best time of year for the multicolor palette, but...
Where are the african heat of full sun? :)


A oto mój zestaw:  





projekt mojego stroju, który narysowałem :)


Trench Coat- Reserved
Polo shirt- D&G
Basic T-shirt- Terranova
Pants- H&M
Plimsolls- Zara
Tote Bag- zajaczkowski.design
Woven Belt- Reserved


foto z pokazu D&G Spring/Summer 2005 i moja polówa :D

stylesight.com

Przykład wpływów trendu afrykańskiego w kolekcji Burberry na sezon SS2012

kevinnovart.com

PS: Dziękuję Beatce P. za pomoc w tłumaczeniu na j. angielski :)


XOXO- Bollo

2 komentarze: