czwartek, 28 lipca 2011

Come On Yogi To Nostalgic 90s

Dzisiejszy outfit to powrót do stylistyki lat 90tych, do której zresztą będę się często odwoływał. Bardzo lubię tę dekadę, ponieważ to lata mojego dzieciństwa, ma jedyne w swoim rodzaju ikonowe smaczki, jak każda inna dekada. Bardzo często odwołuję się do looku lat 90tych, jak z amerykańskich szkół. W moim stroju najbardziej charakterystyczne dla tamtego okresu, to przede wszystkim kurtka, którą wygrzebałem w second handzie za- Uwaga!!! 1zł :D Kurtka pochodzi z kolekcji Paula Smitha, projektanta z Londynu, słynącego z projektów przepełnionych świeżymi kolorami i patternu w kolorowe, wertykalne paseczki. Do tego ikonowe trampki All Stars marki Converse(w wersji Slim), torba eco z Levi'sa, którą dostałem przy zakupie dzinsów. Dzinsy natomiast są z Zary. Jak ikona, to koniecznie kreskówkowa, pamiętacie Yogiego? Koszulka z wizerunkiem Misia Yogi pochodzi z tegorocznej, letniej kolekcji Reserved. Aby podkręcić cały "total 90s look' włożyłem okulary Ray Ban Wayfarer, no bo w końcu słońce czasem do nas zagląda ;)








Rysunek mojej stylizacji, który wykonałem :)

Denim Jacket- Paul Smith
Jeans Pants- ZARA
Woven bag- Levi's- gift
Hi Tops- All Stars Converse
T-Shirt- Reserved
Sunglasses- Ray Ban Wayfarer
Belt- Replay(I think :P -it's a gift)

Dziękuję Ewie za pomoc i fotki :)

XOXO- Bollo

1 komentarz: